Periodontolog Wrocław

Najlepszym sposobem skutecznego leczenia chorób przyzębia jest podejście całościowe, dlatego też nasza klinika proponuje pełną gamę zabiegów periodontologicznych m.in. mikrochirurgię dziąsłową.

Leczenie periodontologiczne w klinice Dental Salon

Największym sukcesem obecnej periodontologii to prewencja chorób przyzębia. Do dziś lepiej im zapobiegać, niż je leczyć. Ponieważ periodontopatie, w większości przypadków, przebiegają bezboleśnie, to w chwili pierwszych symptomów odczuwalnych przez Pacjenta (np. ruchomość zębów), jest już za późno.
Konkludując: gdyby współczesna medycyna potrafiła całkowicie regenerować ubytki kostne wokół zębów objętych chorobą przyzębia, to nie rozwijałaby się w takim tempie implantologia.

Dlatego też nie do przecenienia jest rola lekarza, który jest świadomy zagrożeń periodontopatiami i szybko potrafi wychwycić pierwsze symptomy chorób przyzębia. Szybko wykryte łatwo się leczy i zapobiega dalszej utracie tkanki kostnej. Polecamy wizyty kontrolne przynajmniej raz w roku, optymalnie raz na 6 miesięcy w celu oceny stanu uzębienia.

Znamy już rolę bakterii w chorobach przyzębia, znamy rolę prawidłowej higieny. Wiemy, że choroby te często idą w parze z przykrym zapachem z ust, że łączą się z wszystkimi konsekwencjami ognisk zapalnych wikłających nasz stan zdrowia lub nawet są objawami wielu innych chorób ogólnoustrojowych.

Unit stomatologiczny w gabinecie dentystycznym wykorzystywany do zabiegów: Implantologia, protetyka, ortodoncja, chirurgia stomatologiczna, leczenie kanałowe

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług

Zabiegi wykonywane w celu prewencji chorób przyzębia:

• Diagnostyka rentgenowska oraz tomograficzna
  • Skaling nad i poddziąsłowy
  • Piaskowanie
  • Kiretaże zamknięte i otwarte
  • Polerowanie tkanek twardych zęba
  • Iniekcja leków do kieszeni zębowych
  • Plastyka dziąseł oraz kości
  • Mikrochirurgia odtwórcza