[booked-login]
[booked-login]
Zasady rejestracji
Rejestracja Kliniki to jej centrum dowodzenia. Z tego powodu podajemy kilka cennych wskazówek, które z pewnością przydadzą się i usprawnią obsługę Państwa przez naszą Klinikę:
TRYB NAGŁY:
W sytuacjach nagłych (wypadki, urazy, krwawienia, nagła utrata zębów, ostry ból) uprzejmie prosimy o kontakt z rejestracją ze szczególnym zaznaczeniem, że sprawa jest niecierpiąca zwłoki. Wówczas rejestracja kontaktuje się z lekarzem, który będzie wstanie przyjechać dla Państwa poza regularnym grafikiem. W krótkim czasie po Państwa telefonie skontaktujemy się z propozycją terminów.
W przypadku Pacjentów kierowanych przez placówki objęte programem Dental Salon Pro Publico Bono proszę kontaktować się za pośrednictwem tychże placówek.
TRYB PLANOWY:
Jeżeli zamierzacie Państwo umówić się na wizytę/konsultację w trybie planowym wówczas proponujemy konwencjonalny kontakt telefoniczny lub e-mail.
PACJENCI ZZA GRANICY lub mieszkający poza Wrocławiem
Prosimy o kontakt nie tylko telefoniczny, ale również e-mail, zawierający informacje takie jak:
– planowany termin przybycia do kraju i Kliniki oraz czas pobytu,
– opis problemu, z którego powodu Państwo szukają pomocy specjalistycznej, historia choroby
– prosimy załączyć zdjęcia rtg, rvg lub nawet tomograficzne, jeżeli takie Państwo posiadacie.
Jeżeli mieszkacie Państwo daleko poza Wrocławiem, a lekarz uprzedził, iż po zabiegu nie będziecie mogli kierować pojazdów mechanicznych, wówczas Klinika zapewnia Państwu transport w granicach województwa dolnośląskiego,
Na Państwa prośbę Rejestracja pomoże Państwu w wyborze hotelu i zarezerwowaniu w nim miejsc.